kisah ibu dan anak...inilah balasan Tuhan...

Isnin, 18 Oktober 2010

ari ni aku chat  ngan mak su aku...dia buka la cite sal anak2 die..sungguh aku xdpt nk menahan air mata bukan sbb sedih...tp sbb terlalu lawak..
 citer dia mcm nih .....

pada satu pagi, mak su aku mcm biasa keluarkan keta utk g keja. tapi ntah mcm mana bila keta dah klua kt pagar, tetiba ada lak yg tinggal kt dlm umah, lalu dia pun ambil la barang tu, anak nya yg tiga org tu dia tinggalkan je  kt dlm keta. so bila dah amek barang yg tinggal tuh, tetiba mak su aku heran tgk anak dia yg sulung tu ,mulut anak dia tu berdarah...so terjadilah dialog yg membuat kan aku xmampu utk berkata2...

dialog antara afiz n mak su

mak su : hafiz ,napa mulut berdarah tuh?

hafiz : inilah balasan TUHAN !...

hahahaha...terkejut mak su aku bila hafiz kata "inilah balasan Tuhan...so dia pun teruskan la jugak tny...nape sampai ada balasan tuhan kt anak dia tuh...hafiz pun mula lah cerita mcm mana mulut dia leh berdarah...

hafiz : udin keluarkan kepala dekat tingkap, hafiz pun kacau lah...ini lah balasa Tuhan sbb hafiz kacau keta mama...

 mak su n aku sungguh xsangka yg ayat "inilah balasan Tuhan " tu leh keluar di mulut anak kecil beumur 5 tahun...

..........................

0 ulasan:

Catat Ulasan