alhamdulillah

Ahad, 9 Mac 2014




Alhamdulillah...

walaupun dah hampir setgh tahun tanam buah pic yg xpandai mo berbuah di bumi mesia nih...akhirnya i got a new job.. Alhamdulillah... walaupun kija d kg ja yg penting aku dekat ngan family...esp my grandparents yg tsyg tuh...hihihi...gpun nda la family ku risau lagi aku duduk jauh2 nih... :P

mudah2n Allah permudahkan urusan ku untuk berkogsi apa yg ku tahu dgn org2 terdekat esp org kg ku...
oh lupa lak...aku kija dkt ja nih..cni e-Desa Saga-Saga, Pimping as It Trainer. haa untung org zaman skrg...time aku dulu nk ikut kelas komputer kena bayo sampai rm150++ utk satu sijil. skrg dorg xyah bayar apa2,,gov yg tanggung. dpt modul free...sijil...minum pagi and makan tengari..but the important things was the ilmu...hehehe...mudah2n apa yg d ajar dpt memberi manfaat kpd mereka.
so far sampai ke tarikh ni..aku dah bt 6 kelas ja baru. alhamdulillah...

haa so sapa2 yg rasa nk blajar komputer free tu bley la dtg sni...hehehe..in shaa Allah...

0 ulasan:

Catat Ulasan