aku dan mereka...

Sabtu, 18 September 2010

eh eh sebelum aku nk melalut panjang lebar pasal benda2 lain...bek aku perkenalkan mereka yang paling aku sayang...keluarga aku ni besar sebenarnya...ada 14 orang termasuk bapa n mama...hehehe..ramaikan...aku lak anak sulung...n aku ada 11 orang adik yg kat bawah aku...sikit jer kan...heheh...memang mcm2 hal dalam keluarga aku nih...mcm2 ragam...tp ape pun...walaupun mereka2 nih nakal...tp aku tetap sayang mereka...hehehe
aku lak dah lama berjauhan ngan keluarga..setahun dua kali jer balik..tu pun kalau balik...dah dekat 5 tahun merantau negeri orang...nasib baik la dalam malaysia lagi...tu yang bila jer masa balik kg...kena lah aku beli siap2 barang2 nk bg kat adik2 aku...xsampai ati aku tgk bila aku balik jer dorg terus serbu..tup2 tgk xde pape pun...tu yg asal jer balik kg..wajib ada buah tangan...melainkan aku balik mengejut ar...tu memang xsempat nk beli pape...

ape pun skrg aku memang sgt2 rindu kat sume...terutama skali adik aku yg baru...xmerasa jaga baby dah...sbb dia lahir masa aku jauh...sedihnye...

2 ulasan:

mimizuzuhaha berkata...

Ramainya adik2 ko.
Smoga murah rezeki Kesemuanya..amin

Unknown berkata...

heheheh...meriah kan...
mekasih...amin....

Catat Ulasan