alamak....

Sabtu, 18 September 2010

sudah...masa ni lah dia baru nk muncul...adoiii...dah la isnin ni kelas dah start...ngan aku yg xsiap esaimen...adoiiiiyaiiii...cam ne la aku leh xtau ada esaimen multilayer switching nih...ni pun tau sbb aku buka fb pastu tengok2 ada budak kelas aku post status pasal esaimen tuh...fuhhh...lagi haru...esaimen tu kena tulis ngan tangan...dah la tulisan lebih kurang mcm tulisan doc jer...waaaaaaaa...tp ape pun aku faham...aku tahu napa lecture tu suruh kami tulis guna tangan...sbb nye dia nk kami ingat...nak kami faham supaya masa final nnt leh jawab exam tuh..pastu supaya apa yg ditulis tu diingat sampai bila2...hehehe
ish...dah la ahad ni nk balik h0stel dah...ngan esaimen baru nk buat...ni la balasan budak malas p kelas...hah padan muka aku...ape pun...mulai saat ini aku kena rajin balik...hehehe..insyaALLAH...semoga dipermudahkan segalanya...amin...gpun xlama lagi aku nk praktikal...kalau aku gagal sem nih...maknanye aku kena la extandkan lagi aku nyer praktikal ke sem seterusnya...adoii..lmbt la aku abes...xnk aku...huhuhuhu...

0 ulasan:

Catat Ulasan